
Vsa naročila prejmemo in odpošljemo v 1-3 delovnih dneh, običajno naslednji delovni dan.
Če je izbran način plačila – s plačilom na transakcijski račun/internet bančništvo, bomo naročilo poslali v roku 1-3 delovnih dni po prejemu sredstev na naš IBAN/transakcijski račun.
Vsa naročila pošiljamo iz našega skladišča v Zagrebu.
Če ugotovite, da je predmet ali pošiljka fizično poškodovana, manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate vložiti odškodninski zahtevek. Poškodbo je potrebno prijaviti takoj ob dostavi ali najkasneje do konca delovnega dne. S podpisom »Izjave o prevzemu« (prevzemno mesto Zagreb) na »Izjavi o prevzemu« s strani prejemnika ali druge osebe, pooblaščene za sprejem paketa, ta oseba potrjuje, da je prejela paket nepoškodovan in brez zmanjšanja njegove vsebine (z spodaj navedena izjema). Reklamacija, podana ali oddana ponudniku po dostavi, se ne upošteva, razen če prejemnik ali druga pooblaščena oseba za sprejem paketa predloži dokazilo, da do poškodbe ali zmanjšanja vsebine paketa ni prišlo po dostavi paketa.
V večini primerov se garancijski list nahaja znotraj škatle zapakiranega izdelka in preverjanje garancijskega lista bi zahtevalo odpiranje škatle, zato ne moremo zagotoviti, da ste prejeli originalno zapakiran izdelek. Račun je zagotovilo, da ste izdelek kupili pri nas, v kolikor ga niste prejeli, pa nas kontaktirajte in poslali vam ga bomo po elektronski pošti in/ali pošti.
Z brezplačno registracijo boste imeli dostop do ekskluzivnih ponudb.
Podpora strankam je odprta od 9.00 do 16.00 za vse informacije v zvezi z našimi izdelki.
Obiščite našo trgovino
Pon. – Pet.: 08:00 – 16:00
Ob vikendih ne delamo.